Fach Szkolenia
Dobre szkolenie to klucz do sukcesu każdej firmy. W Fach oferujemy kompleksowe programy szkoleniowe, które pomagają w budowaniu silnych, efektywnych zespołów oraz rozwijaniu kompetencji zawodowych. Nasze szkolenia są dostosowane do indywidualnych potrzeb, branży i celów Twojej firmy, gwarantując praktyczną wiedzę, którą od razu można zastosować w codziennej pracy.
Nasze kursy prowadzone są również w formie online, co pozwala na naukę w wygodny sposób – niezależnie od miejsca i czasu.

Poznaj podstawy budowania wizerunku marki — czym jest, jakie ma znaczenie i jak wpływa na postrzeganie firmy. Na szkoleniu dowiesz się, dlaczego wizerunek to nie tylko logo, ale cała strategia działań, która kształtuje relacje z odbiorcami.
Zrozumiesz, z jakich elementów składa się wizerunek marki. Omówimy zarówno elementy wizualne — logo, kolory, typografia — jak i niematerialne, takie jak ton komunikacji czy doświadczenie klienta. Nauczysz się je świadomie dobierać.
Odkryj, jak skutecznie prezentować markę w mediach społecznościowych. Poznasz najlepsze praktyki komunikacji, sposoby angażowania społeczności, budowania relacji oraz zapobiegania kryzysom wizerunkowym online.
Nauczysz się krok po kroku, jak zaprojektować i wdrożyć spójny wizerunek marki. Opracujesz persony klientów, misję, wizję i strategię komunikacji, które pomogą Ci wyróżnić się na rynku i budować autentyczną markę.
Skuteczna reklama nie zaczyna się od grafiki — zaczyna się od przemyślanej strategii. Na tym szkoleniu dowiesz się, jak zaplanować komunikację reklamową, która dociera do odbiorców, buduje emocje i wspiera cele sprzedażowe. Poznasz proces strategiczny od analizy grupy docelowej po wybór kanałów i komunikatów.
Dowiedz się, jak silny i przemyślany wizerunek przekłada się na wzrost sprzedaży, lojalność klientów i wartość marki. Poznasz strategie budowania zaufania i metody uzasadniania cen poprzez pozycjonowanie wizerunkowe.
Czy lajki i liczby obserwujących naprawdę świadczą o sukcesie Twojej marki? W tym szkoleniu pokażemy, dlaczego kluczem do rozwoju firmy jest autentyczna komunikacja, troska o klienta i zdrowe podejście do marketingu. Bez presji. Bez stresu.
Nauczysz się rozpoznawać własny styl komunikacji, dostosowywać język do klienta i stosować techniki aktywnego słuchania, które budują zaufanie i efekty sprzedażowe.
Poznasz cztery główne typy osobowości klientów i nauczysz się dostosowywać swój sposób komunikacji do ich potrzeb, by przekaz trafiał z jak największą skutecznością.
Na tym szkoleniu dowiesz się jak zdobywać klientów online, offline i lokalnie. Odkryjesz sprawdzone metody pozyskiwania klientów – od networkingu i eventów, po tradycyjne i skuteczne kontakty telefoniczne, emailingowe, bezpośrednie i lokalne partnerstwa.
Budowanie relacji z klientem to niesie ze sobą sprzedażowy i biznesowy sukces. Dowiesz się, jak tworzyć długotrwałe relacje i posprzedażowy serwis, a także stosować personalizację, aby klient chciał być, naszym klientem, chciał wracać i polecać markę.
Przeprowadzimy Cię przez pełny proces sprzedażowy: od pozyskania klienta przez prezentację oferty i radzenie sobie z obiekcjami, po negocjacje i finalizację transakcji.
Twoja marka to Ty. Zadbamy o to, by potrafić wywrzeć dobre pierwsze wrażenie dzięki odpowiedniemu image’owi, mowie ciała i pewności siebie w rozmowie sprzedażowej.
Finał ma znaczenie. Nauczysz się skutecznych technik „zamknięcia” transakcji, czyli takich sposobów zakończenia rozmów sprzedażowych, aby klient podjął pozytywną decyzję zakupową, bez presji i w sposób naturalny.
Spójna, profesjonalna obsługa klienta to fundament pozytywnego wizerunku firmy. Szkolenie koncentruje się na wypracowaniu i wdrożeniu standardów, które zwiększają satysfakcję klientów oraz lojalność wobec marki.
W kontakcie twarzą w twarz najważniejsze są pierwsze wrażenie, empatia i skuteczna komunikacja. Na tym szkoleniu nauczysz się tworzyć pozytywne doświadczenia klientów w punktach obsługi.
Głos to Twój wizerunek! Szkolenie uczy jak profesjonalnie prowadzić rozmowy telefoniczne, budować relacje na odległość i radzić sobie z emocjami klienta.
Czat, e-mail, social media – każdy z kanałów wymaga innych umiejętności. Naucz się efektywnej i uprzejmej komunikacji cyfrowej, która buduje wizerunek firmy.
Nie każdy kontakt z klientem jest łatwy – ale każdy można poprowadzić profesjonalnie. To szkolenie nauczy Cię, jak radzić sobie z reklamacjami, złością, manipulacją i presją.
Praca z ludźmi bywa wyczerpująca. Naucz się, jak radzić sobie ze stresem, szybko się regenerować i zachować spokój nawet w napiętych sytuacjach.
Zespół podąża za liderem, nie tylko za przełożonym. Poznaj swoje mocne strony, naucz się budować autorytet, motywować i prowadzić zespół przez zmiany i wyzwania.
Rozwijaj swój zespół jak lider. Naucz się wykorzystywać coachingowe modele GROW i FUKO, które pomagają ludziom osiągać cele, zwiększać motywację i przejmować odpowiedzialność.
Warsztaty oparte na symulacjach realnych sesji coachingowych. Uczestnicy poznają strukturę rozmowy coachingowej, rolę coacha i klienta oraz techniki zadawania pytań rozwojowych. Ponadto wezmą udział w przykładowych sesjach coachingowych i przećwiczą je w parach i grupach, aby w podobny sposób wspierać rozwój innych.